HTML

A farkasnak búvóhely a végtelen idő

A norvég Ulver együttesről minden és sok minden nem. Evolúció, felemelkedés, hanyatlás. Móka, vágy, enerváció. Az új nemesség.

Friss topikok

Linkblog

You're everywhere but in the present


2009.05.10. 17:53 Nowhere/Catastrophe

Vagánykodás #2

Címkék: névnap gyűjtemény haszon ulver ráfordítás társaladmi jólét porfogó

Ulver - Vargnatt Remastered 2009

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ulver.blog.hu/api/trackback/id/tr471113383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristof.Domjan 2009.07.04. 00:41:30

Hol lehet ilyeneket beszerezni?

Nowhere/Catastrophe 2009.07.04. 10:45:11

Mármint ezt vagy a többi cuccot, ami fel van téve a blogra jelenleg?

Kristof.Domjan 2009.07.10. 17:07:15

@Nowhere/Catastrophe: Ezeket a lemezeket, mindet, ami ittvan, mert azért gondolom nem egyszerű beszerezni. Csak így érdeklődöm, mert gondolom áruk is van ezeknek.. De jólenne megszerezni...

Nowhere/Catastrophe 2009.07.10. 17:34:11

@Kristof.Domjan: Elsősorban ebay-ről szoktam beszerezni mindent. Kivéve ezt, mert ez a Kyrck kiadónál is megrendelhető és ez onnan van.
Sok pénzzel jár a gyűjtés, de hát gondolom ezzel nem mondtam újat. Neked van már valami ritkaságod az Ulvertől?

Kristof.Domjan 2009.07.10. 23:13:27

@Nowhere/Catastrophe: Sajnos nincs.. illetve kézzel fogható nincs. Viszont maga a zene(illetve nem csak zene, mert nekem ez annál több) az sokat adott. De amint tudom(és lesz rá keret) összegyűjtök tőlük mindent.

Nowhere/Catastrophe 2009.07.10. 23:35:20

@Kristof.Domjan: Arra azért készülj fel, hogy többszázezer forint lesz a vége, ha mindent be szeretnél gyűjteni. Nekem is ez az álmom, de még sehol sem vagyok a teljes kollekciótól.

Kristof.Domjan 2009.07.10. 23:38:51

@Nowhere/Catastrophe: Hát mondjuk biztos nem most lesz az... :) De remélem egyszer sikerül :)

Nowhere/Catastrophe 2009.07.10. 23:55:53

@Kristof.Domjan: Persze, így kell hozzáállni és akkor sikerül. Sok sikert hozzá!

Egyébként majd nézz vissza később, pár új cucc már megvan, csak még nem volt időm posztolni őket.

Kristof.Domjan 2009.07.11. 00:00:08

@Nowhere/Catastrophe: Köszi! :)
Rendben. Visszanézek mindenképp. Járok azért errefelé. Sok mindent tudtam már meg a blog által, és sok jót olvastam, illetve láttam. :)
süti beállítások módosítása