HTML

A farkasnak búvóhely a végtelen idő

A norvég Ulver együttesről minden és sok minden nem. Evolúció, felemelkedés, hanyatlás. Móka, vágy, enerváció. Az új nemesség.

Friss topikok

Linkblog

You're everywhere but in the present


2010.02.17. 12:39 Bondebjørn

Videók - Genf (2010.02.15.)

Címkék: video koncert concert 2010 genf ulver geneva

Több videóval a tovább mögött.

In The Red/Operator
Funebre

Plates 16-17

Hallways of Always

Like Music/Not saved part 1

Not Saved part 2

Bónusznak pedig egy kis Csihar:


Update:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ulver.blog.hu/api/trackback/id/tr401765910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

catalept 2010.02.17. 15:29:19

Hiába számoltam a napokat, sajnos a végén nem tudok elmenni rá, ezért én is eladnám a jegyem. Ár (max) 5000 Ft. provider.content@gmail.com

Amúgy tudja valaki, hogy a sajtóban hol van említés/kisebb ajánló a koncertről? Exit pl.?

theli123 2010.02.19. 00:00:15

Hát ezt a Csihar Attilát lehagynám az elejéről. A Párizsi koncerten nagyon megszenvedtem vele. Türelmes ember vagyok de ennyire azért nem. Az én szakmámba az ilyenre azt szokták mondani, hogy a kezét aranyba kellene mártani... aztán ott is hagyni.
Sok olyan zenét hallgatok amihez türelem kell, mire megérti az ember és feldolgozza. De ezen a zenén nincs mit megérteni. Üres, semmitmondó és néha már nevetségesen együgyű. Teljesen érthetetlen, hogy hogy kerül ide egy ilyen fakezű. Azzal is tisztába vagyok, hogy a "szakma" elismeri ezt a tagot, de ennek ellenére én nem hiszek benne.
Elnézést kérek azoktól akik máshogy vélekednek de nekem Párizsba kicsit romba döntötte a koncert hangulatát.
süti beállítások módosítása